mandag 31. desember 2012

Julegaver



Hei igjen. Nå er julen snart over.
I kveld skal vi feire at vi går inn i et nytt år.
Blanke ark som vi kan gjør nesten som vi vil med.
 Noen overraskelser kan det bli.
 Har ikke fortalt noe om julegavene fra familien.
Men her kommer noen bilder.

Marita og Marius vil at farmor
 skal holde huden ung og pen.
Fin krem dette



Marita tenker på farmoren når hun skal bestille bussbilett
 i 10 minus, pekehansker for Iphone er tingen


Dette er tingen sin det. Vakummaskin fra Bjørn Tore og Lill.
Nå vakumerer vi alt som vi kommer over.


Flott bok skrevet av tremenningen vår fra Sigrun og Torbjørn.
Men se på DI Nesnalabbene da, supre.


Eksklusiv sirup fra Britt Torun, nydelig til lutefisk,
men kan også brukes i te.
 Det anbefales


Dunkåpe fra min mann, både lekker og varm.




Da ønsker jeg mine bloggtittere et
riktig Godt Nyttår






1 kommentar:

  1. Flotte julegaver!!
    Ønsker dere et godt og fredfylt nytt år! Gleder meg til å følge bloggen din videre!
    Jeg feirer inngangen til nytt år på jobb denne gang, men neste helg blir det en "annen dans" ;-)

    SvarSlett