fredag 29. august 2014

Som dagene går


Nå er ferien over for de fleste. Det vil si, oss pensjonister har jo ferie hele året, og vi benytter oss av det, og planlegger helt fritt. Deilig. Det hender  da litt av hvert også i min hverdag. Hadde en telefon fra Norsk Ukeblad som hadde oppdaget bloggen min. Godt voksne som blogger var vist noe nytt. Som regel er det forbeholdt ungdommer, politikere, rosabloggere, som ville ha reklame på bloggen for å tjene noen kroner. Jeg er glad i å ta en masse bilder av hendelser både her og på reiser, og da var blogg en god ide for da fikk jeg vist bildene mine. De vil skrive litt om dette, og etter som det er mine barnebarn som har hjulpet meg i gang, ja så vil de ha med dem. Men det var bare Marius som er i byen, og han ble med når fotografen kom. Som sant er, Marita er desaineren, og Marius teknikeren. Lille Sandra som bor i Thailand henger ikke etter, hun snakker med meg på skype, samtidig som hun sender over egendefinerte bilder som hun lager på data.  Herlig med slike barnebarn.
Så har jeg og et par venninner vært i "utlandet" en liten tur.  Fint vær, herlig tur.


 Her sitter jeg for det meste å lager blogg og det som hører med.
Da måtte vi jo starte fotograferingen her.

 Dama var hygelig og sendte over et par bilder.
Ut på tur...
...og ei leken farmor og barnebarn
Når dette kommer i Norsk Ukeblad en gang til høsten, 
SÅ LØP OG KJØP
 "Utlandstur" poppulært kalt Harrytur
 Selfølgelig var systembolaget første stopp
 ..Er det noen tollere her?
 Ikke enda, da kan vi smile..

Begynner å fylles opp, men vi er ikke ferdig..
... må bare ha litt mat først.
 Noe av handelen...

Måtte bare spander på meg en luksusflaske med rød vin.
Gleder oss till å smake den.

Takk for at du stakk innom,
ha en fin dag.



2 kommentarer:

  1. Spennende og artig, du blir jo rene kjendisen! :-) Velfortjent; du er skikkelig flink med bilder og film!! :-)

    SvarSlett
  2. Så artig at et ukeblad har oppdaget bloggen din :-) Stolt av deg farmor <3

    SvarSlett