onsdag 15. mai 2013

Tur til Rønningen


I en travel hverdag er det godt å ha venner som tar meg med på tur.
To av de synes nok var nok med husarbeid og mente en tur i marka var tingen.
Termosen ble fylt med te, litt mat i boksen, så gikk vi. 
Rønningen var ikke åpen, så vi benyttet anledningen til å sitte på terrassen og innta lunsjen.
Det gjør godt til kroppen med et par timer i marka.

Denne morsomme figuren møtte oss da vi kom frem
 
To blide jenter
 
                                
Rønningen, en perle i bymarka

                                  
Hvitveisen tittet frem.
Ble kjent med flere søte hunder 

                                    
Sterk sol?
 
 
 
Til alle mine seere av bloggen,
Ha en riktig fin narsjonaldag.
Hurra hurra
 
 
 
 

2 kommentarer:

  1. Slike turer gjør godt for kropp og sjel!
    Ønsker dere en fin 17.mai- hils! :-)

    SvarSlett
  2. HURRA HURRA HURRA!
    Takk for trivelig hilsen. og sånn fin tur dere hade i bymarka!
    Jeg har kost meg i naturen rundt om her "etter alle ´kunstens regler..." Ja her har mitt jobb og naturintresse, desserre har det tatt tid fra mitt bloggintresse...
    det har jo ikke bitt så mange inlegg som jeg skulle ville ha gjort. Mange bilder har tatts men det er liksom litt ute av dato når man "ligger etter i bloggen...
    Haha ja ha ja det er jo en värdslig ting...
    Kos deg i vårsolen

    SvarSlett