onsdag 3. juli 2013

Sommerstrikk

Etter å ha heklet meter på meter med noe å legg under glasset i vindusposten, måtte jeg finne på noe annet. En dag jeg var i byen, stakk jeg innom Husfliden for å se om det var noe lekkert å strikke. Selvfølgelig datt jeg for en oppskrift.



                        

                                                         Denne skal byttes med.....

                       

                                                           ......denne ( ikke planten)

                                               
                                                    
                                                           Falt for den lekkre genseren...

                            
       
                                           .... og det ble bomullsgarn i ferskenfarge 

                                              

                                             Da er jeg i gang, resultatet kommer senere.

3 kommentarer:

  1. Så fin duk du har hekla til vindusposten...så smått og så mye arbeid! Sommergenseren blir nydelig! Gleder meg til å se den ferdig! :-)

    SvarSlett
  2. Det ser kjempefint ut med vindusduken! Og den gensern er jo helt underbar! Blir nok fint på deg det!

    SvarSlett