søndag 25. august 2013

Valgkamp


Nå begynner det å tilspisse seg. og vi som har trua på at den neste statsministeren heter Erna, vi jobber hart i disse dager. På lørdag var det familiedag med Erna i Trondheim. Været viste seg fra den aller beste side,  kjempedag i solskinnet i Dokkparken på Solsiden.

 
Solsiden bærer navnet med rette.

 
Ansvar for å blåse opp minst 1000 ballonger,
som både ble brukt som pynt og
delt ut til barna. ( vi var to) 

 
Blå himmel og blå ballonger, nydelig

 
Flott musikk

 
Det ble delt ut boller, kaffe og pølser gratis.

 
Tom Eirik og May Helen var der.

 
Erna og Torhild

 
Unge Høyre

 
Også jeg fikk hilse på Erna

 
Bjørg og Andreas danser.

 
Maskoten i fin stil med grønt miljøislett 

 
Her er de, alle vi vil ha på stortinget samens med Erna.
Frank, Linda, Erna, Torhild, Marvin og Oliver.
Flotte mennesker.
 

6 kommentarer:

  1. Hva sa Erna år du stiller i grå t-shirt med grønn logo?

    SvarSlett
    Svar
    1. Hun sa det var helt greit, grønt hjerte kan være miljøstripa til høyre

      Slett
  2. Jeg må si jeg beundrer ditt politiske engasjement!! (Jeg bruker min stemmerett, men der stopper det...)Og for en enorm lungekapasitet; 1000 ballonger fordelt på 2! Imponerende!!
    Fint bilde av deg og Erna! Fortsatt god valgkamp! :-)

    SvarSlett
  3. Bra jobba, ble det mange ballongsmell under blåsinga? :P

    SvarSlett
    Svar
    1. Artig med litt ballongsmell, ikke sant? Men gratulerer med seieren :)

      Slett