søndag 21. desember 2014

No har vi vaska .....

No har vi vaska golvet.... Da er vi ferdig til jul, litt tidlig kanskje? Men det er stemningen før jul jeg setter mest pris på. Har ikke vært den driftige husmora i år, så det er mange kakebokser som står tomme. Tror det blir en fin jul likevell med mye god mat og drikke.  Men noen har fått påfyll og litt pålegg og slikt har blitt laget. Så i går ble stua julepyntet.
Snø har det også blitt, så vi får en hvit jul i år også.

Herlig vintervær...
 Da har jeg funnet frem støvsuger og vaskebøtta
 Må stelle litt med juleplantene også.
Vakker, blir 6 klokker på denne etter hvert.
Julestjerna, juleplanten over alle juleplanter
 Da var det alle nissene mine.
Vanskelig å finne plass til dem i år,
har jo byttet ut seksjon med skap.
I seksjon har de stått i mange juler.
I år får de hjørnebordet til sin disposisjon.
 Ei nydelig julekule kjøpt på Røros
Litt mere julepynt
 Nissen har alt vært her..

Da er stua ferdigpyntet

Da ønsker jeg alle mine bloggtittere en riktig god jul



1 kommentar: