onsdag 7. januar 2015

Husmor ting.


Da er hverdagen begynt i 2015. Til byen for å rette både på hår og kropp. På min vandring gjennom byen er jeg like imponert over vinterlysene, de gjør seg bedre enn bare gatelys. Prøver å klare det med bare mobilbilder, fotoaparatet er for tiden ute av drift.  Håper det går greit. I dag var vi en tur i Ravnkloa, byens gamle fisketorv. Var heldig å få kjøpe lyr fra en fiskebåt som lå der. Det er mange år siden sist jeg kjøpte fisk fra båt for og lage fiskemat. De siste årene har jeg hvert så heldig å få fiske i fryseren til min søster. Men resultatet ble bra. 8 kg fisk, 4 kg renset, 115 fiskekaker. Bra resultat synes jeg. Skulle kanskje ha hengt fisken opp over natta, hadde kanskje blitt bedre resultat.

 Nordre gate
 Den nye gågata, Thomas Angels gt.
 Da var det den nye torvscenen, med lys.
 Måtte innom en kaffebar. 
 Da er det lyren sin tur..
...slit....
Synes den ser litt rosa ut.
 Blir litt rotete..
...men her er resultatet.
Er ikke så flink til og forme kakene,
men øvelse gjør mester.

En fin dag til mine tittere

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar