søndag 21. april 2019

Påskeen 2019


Snart en måned siden vi kom heim fra Thailan. Vi kom heim til masse snø, men etter hvert har våren begynt sitt inntog, og godt er det.
Påsken hadde vi planlagt stille og rolig i heimen. Men vi lot oss friste til noen turer. Først til Frøya, og du verden for et vær!!! Selv jeg med skrekk for sjøen lot meg lokke til en båttur. Vi kosa oss med familien et par dager, så gikk turen videre.
En tur nordover til min søster og mannen, til mitt barndoms fødested.
Vi rakk akkurat å få med oss en av de flotte dagene de hadde hatt der. Ble litt grått de siste dagene. Men noen morgenturer ble det.
Her kommer noen bilder fra turene

 Hytta til Bjørn Tore og Lill Anita
 Da ble det en båttur på blankt hav
 Utrulig flott
 Som å se E6en
 Vi nærmer oss Bogøyvær
 Da ble det øl og vin i solveggen
 Kveldsstemning på Utian

 Sykkelsesongen er i gang
 Frokostsamling
 Gåsa har også funnet vårstemningen
Da drar vi nordover og passerer et kjent landemerke
 Innover mot Mo i Rana
Da drar vi med ferja til.....
...Lurøy
Til min barndomsheim under Lurøyfjellet
 Vakker solnedgang fra terrassen

 Månen må være med, der er jo fullmåne i påsken
 Træna
 En vakker solnedgang 
 Jeg og en gammel nabo koser oss i solveggen
 Bare rester igjen etter huset til vår kjære nabo Marie og Anton (mine reservabesteforeldre)
 Morgentur, havna
 Hagen
 Fjellklatring? Nei da, bare et bilde mellom to hauger med hvitkledde Dønna i bakgrunn
 Lovund med rødt og blått teppe bak
 Frokost
 På tur heim


Bjørn Kristian, Adriana, Lise og Liss
Beklager Lise at du fikk en trekant på deg, feil med fotografen


Takk for at dere stakk innom


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar