søndag 3. februar 2013

Ut på søndagstur

 
 
Nydelig vær i dag med akkurat passe med nysnø.  Så i dag skal jeg ta dere med på tur.
Men først må jeg fortelle at vi hadde storfint besøk i går.
Bjørn Kristian og Liss var i byen og besøkte sin sønn, min gudsønn, og hans forlovede.
Etter en lang handlerunde kom de til oss på en enkel middag.
Men jeg var så opptatt av gjestene, at fotoaparatet var glemt som vanlig.
Da er det godt at jeg har et bildearkiv.
 
 
 
 
 
Sola kommer opp bak Granåsen og Vådan


 
Ett og annet dyrespor å se
 
 
Ny kjørte skiløyper i marka
 
 
 
Flere som er ute på tur
 
 
 
 


3 kommentarer:

  1. Koselig med besøk! :-) Og takk for turen, vakkert!
    I morra er det hjemover etter arb.helg, må jo hjem å se om jeg finner noen kakerester ;-) og du; den marsipankaka var nok ikke hjemmelaga, nei! :-)

    SvarSlett
  2. Fint i vinterland nå, bra bilder!!

    SvarSlett
  3. Oj så fine vinterbilder og du så koselig med besök!
    Lengter etter kjentfolk jeg åsså... Synd det er så langt mellom meg og slekten min...
    Klem

    SvarSlett