fredag 6. september 2013

Det skjer i Trondheim


Det er mye som skjer i Trondheim om dagen, ikke bare valgkamp. Studentene har inntatt byen,og opptakskravene er begynt. Det er ikke  alt jeg får med meg. Men det er mye morro studentene finner på. I går hadde de arrangert stafett, ikke bare internt, men med diverse organisasjoner, lag og politikere. Vår egen Bent Høi konkurrerte mot arbeiderpartiet. Fikk med meg et lite glimt av morroa, jeg skulle jo tekkes velgerne også.



Bent Høi i dialog med en av deltagerne

Sliten etter å ha konkurrert mot Ap, men vant duellen.

 Da var det Klaus på kanten sin tur,
og han kom da i mål med stafett pinnen til slutt.
Dere kan se Klaus Sonstad på TV 2 i programmet "Klaus på kanten"
 Erik Hoftun var litt fortvilet over Klaus,
 han måtte håndhilse på flere på sin runde
Men spreke Erik tok inn det Klaus tapte...
... og ble klappet inn av Klaus.
Da var det bare for Bent Høi å jobbe for å komme i posisjon
 
Dagens skrytebilde:
 Kanskje dette er den neste helseministeren
som står mellom Otto og meg?


1 kommentar:

  1. Ser ut som det er strålende vær i Trondheim også! Fine bilder fra moroa! :-)
    God helg til dere!! :-)

    SvarSlett