søndag 1. september 2013

Morgentur med kamera


Tåke i morgentimene, med det så ut som sola skulle bryte gjennom, derfor gikk jeg eg en tur med kamera.kanskje det var noe jeg kunne forevige. Men det blir noen grå bilder, morgentåken lettet ikke. Bli allikevel med på turen



 
Rognebæra er fin i år, kanskje blir denne til gele.
 


Hytta hauken som disponeres av Trondheim Handikapforbund.
Utearealet er flott tilrettelagt med badebrygge med rampe ut i vannet
 

På Vådan Gård er det allsidig hesteinteresse,
og her det et utvalg av travhester, galopphester, spranghester,
dressurhester og kjørehester. I tillegg til vanlige tur/hobbyhester.
 Her ligger morgentåka enda over gården

 
Pleier å være mange hester ute, men i dag var det bare disse to som jeg så
 

 
Her har beveren gjort et kunststykke
 

 
Fremdeles tåke da jeg passerte Frøset gård.
Den eies av høgskolen for førskolelærerutdanning,
Dronning Mauds Minne, og brukes aktivt i praktisk undervisning
 
 
Bommen til kjærlighetsstien?
 

 
Tok en tur om Granåsen skisenter, og den lille dammen som har så mange ender,
det var ikke alle der som var våken.
 

 
Noen har begynt med morgenbadet
 

 
Hoppbakken, og vi skimter blå himmel
 

 
Sparebankhytta hadde heller ikke åpnet.
 

 
Da var det bare å finne veien heim til en bedre frokost.
 

 
Noen har allerede funnet seg noe godt til frokost
 

 
Stemningsfullt
 

 
Da er jeg heime, ikke mye trafikk på veien, bare noen skjæreunger.
 

 
 
Etter 7,5 km var det nydelig med grovt brød, egg og te.
 
Takk for at dere var med på turen.





2 kommentarer:

  1. Spreka!!! Så fine bilder du fikk tatt på turen! Det kan bli spennende bilder selv om tåka rår.
    Jeg er nettopp kommet fra jobb og nyter godværet; hele 17 grader og knallblå himmel! Fantastisk start på september! Klem og hils! :-)

    SvarSlett
  2. Det hva fine stemningsbilder, artig måte å ta oss med på en morgentur.

    SvarSlett