lørdag 12. oktober 2013

Litt av hvert


Som dagene går.  Alt for fort synes jeg. Vi bor i et aktiv boliglag, og etter høstdugnaden i flott vær, er vi klar for en høstfest. Kreative " samboere" ordner det. Bacalao er blitt et fast innslag på disse festene. Trivelig å treffes slik til en hyggelig kveld. Ellers går dagene med trim, turer husarbeid, og en bytur i ny og ned. Og en familiemiddag i ny og ne.







 
Hva er det Bjørn Tore og Marius opptatt av? RBK på TV selvfølgelig
 

 
Høstfest i Kystad Park, noen av de som var til stede
 

 
Bacalao, is og luna multer og god drikke.
 

 
På tur i dag, Leirsjøen i Bymarka
 

 
En liten foss sett oven i fra.
 

 
Dagens værrapport
 

2 kommentarer:

  1. Hei har värt mye her ett tag... vet ikke hvor jeg ska begynne må nok skrive av meg noen ord i bloggen min tror jeg...
    Herlige bilder du har lagt ut som e kos å se!
    Ha en fin fortsettning på helgen

    SvarSlett
  2. Koselige bilder!!! Ja, er det ikke snodig hvor fort den tida går! Jeg rekker liksom ikke på å gjøre alt jeg har planlagt... (kanskje fordi jeg er en smule treg i avtrekkeren! ;-))
    Nyt høsten! Stor klem!! :-)

    SvarSlett