fredag 8. november 2013

God helg


Stikker bare innom for å ønske mine seere god helg. Og så har jeg gjort dagens gode gjernig for kroppen min. Har vært aktiv en time på Impuls. Sitter nå å lurer på om jeg orker å ta leiligheten en omgang. Ble oppdratt til det av min kjære mor. Alt støv og skitt skulle bort til helgen. Så da så. I kveld får vi besøk av May Helen og Tom Eirik, da serverer vi pizza. Koselig.
Tok noen bilder når jeg "ruslet" heim fra trening



Her trimmer jeg 3 ganger i uka

Ennå er det stille her, men når snøen kommer......
En hel uke har dette vært kommunens sandkasse.
Jord har blitt fraktet til og fra, men nå var det rolig.
Denne var litt morsom.
Tallene flimret når jeg skulle ta bilde.
Skal være 14,95 og 14,05
 
 

3 kommentarer:

  1. Flotte bilder! Ha en fin kveld og så sees vi i morgen :-)

    SvarSlett
  2. Du er definitivt den sprekeste tanta!!! :-)
    Fine bilder fra turen din! Ønsker dere ei fin helg og en koselig pizzakveld med gjestene! :-)

    SvarSlett
  3. Du er da fryktelig flink til å trene syns jeg. Jeg skal trene idag men kroppen syns ikke det! Er det hjemmelaget pizza da vill jeg ha oppskrifta takk.

    SvarSlett