fredag 21. februar 2014

Bursdag


I går hadde jeg bursdag, ingen rund dag, men med mange hyggelige hilsener. De fleste kom på FB fra mange av mine venner der. Men familie og venner hadde ikke glemt meg, koselig å bli satt pris på.  Svigerinne og svoger, Marita (dronninga mi) og Lars Petter var her på kaffe og kake i går. Hilsen på telefon fra Marius som satt på flyet til London. Skyp med gjengen på Namlat. I dag kommer Bjørn Tore og Lill Anita. En skikkelig fin dag.
I dag er det kongen sin tur, 77 år i dag. Etter som ikke han er på FB får det holde med at jeg henger ut flagger.



                                         
                                            Det lille vi har av snø i er kunstig.  Så på at de preparerte 
                                        hoppbakken i Granåsen da jeg gikk heim fra Impuls i dag   
               
                                             Pakke fra storesøster på frokostbordet i går, koselig. Og i pakken.....
                
                                          .....var akkurat det jeg ønsket meg, får dette hvert år, takk søsteren
               
                                                     Fra min mann var det langstilkede roser.......
                                            
                                                                             ......og tulipaner
                                        
                                                Denne fra våre gode venner Wenche og Lars Petter
                                               
                                                      Så årets store bukett tullipaner til tulipanvasen
                                                                    fra Anne Eva og Arne

2 kommentarer:

  1. Ååååå, så mange fine blomster du fikk på bursdagen din!! Nydelige buketter!
    Ønsker dere ei riktig god helg! Klem! :-)

    SvarSlett