mandag 24. februar 2014

Husmor?


I dag har jeg prøvd meg som husmor. Etter at jeg kom tilbake fra Impuls hadde jeg overskudd som måtte brukes til noe. Kjøttkaker. Malt  hjortekjøtt, kjøttfarse og masse god krydder. En god foodprossor  til å blande det hele. Kjøttkakene ble nydelig.  Da blir det kjøttkaker i brun saus og etterstuing til middag. 



               
                                                                                         Malt hjortekjøtt
               
                                                               Kamerat foodprossor fikset denne flotte deigen
               
                                                                           Da er det bare å forme kakene......
               
                                                                           .....og steke dem på svak varme.
               
                                                                         Ble da noen til fryseren også

                                                                      Til mine bloggtittere, ha en fin dag

2 kommentarer:

  1. Nam, nam de kjøttkakene ser veeeeldig fristende ut!! :-)

    SvarSlett
  2. Mmm, syns det virker veldig bra med hjemmesmaksatt o laget med kjærlighet NAMNAM

    SvarSlett