lørdag 4. oktober 2014

Siste ukes hendelser.

Høsten har kommet til Trøndelag, selv om det delvis er sol og sommertemperaturer. En flott høst.
Møtene er begynt, på onsdag var det møte i Senior Høyre. Vi liker å ha gode foredragsholdere som oppmuntrer hverdagen. Også denne gangen blinkskudd. Musikk og språk med Thor Erik Jenstad med følge. Han tok frem det myldre som er av dialekter fra hele trøndelag, og så tok de en trudelutt på trekkspill, blokkfløyte og kontrabass. Helt utrolig hva den mannen kan. Ellers noen byturer med gode venner. Så lar jeg meg fasinere av høstens fine farger. Og kveldsfotografering med Weye Feye. I dag drar vi en tur med Høyres Pensjonistforening til Kroatia, håper på mange fine bilder derfa som jeg kan dele med dere.

 Thor Erik Jenstad 
Trioen forran de mange gråe hoder som er på møtet
I år synes jeg det har vært særdeles vakkre høstfarger.

Tenk, først på oktober og enda slåes plenene.
 Kveldsstemning både i farger og sort/hvit

 Måneskinn. Bildet under får meg til å huske mitt første fotoaparat, 
da var det bare sort/hvit


 Da drar vi på tur, det er ikke bare bikinien som skal være med,
en del hardvarer også

Da ønsker vi oss en fin tur.
Takk for at du stakk innom




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar