onsdag 12. september 2012

Litt av hvert


Høsten har vært innom en tur, men i dag er det litt sommer. Noen dager siden sist jeg var på bloggen. Men i dag skal jeg legge inn noen bilder fra hverdagen i Lysverkvegen. Ellers så har jeg tatt fram "tramperten" siden Bjørn har bilen på jobb. Sykler til Impuls 3 dager i uka. Høres svært ut, men det er bare 1,2 mil tur retur. Ellers så blir det huslige sysler.


Hadde noe malt kjøtt fra hjort i fryseren,
 spedd med grov farse ble det gode kjøttkaker 


Det ble da noen middager . 


Nydelige farger i skogen nå. 


Høyt henger de og sure er de, sa reven.
 Men om en ukes tid, blir de hentet ned av meg,
 og det blir rognbærgele. 


Tyra og jeg hadde en fin tur i marka i dag. 


Hei Britt, dette er pjoning, tynt garn og heklenål.
Hvis du vil ha oppskriften,
 kan jeg maile den over til deg.  


1 kommentar:

  1. Heia! Ja, jeg vil gjerne ha oppskriften på pjona-vottene!! Tusen takk!!
    Åååå, skulle så gjerne ha satt tennene i de kjøttkakene dine! Nam!!
    Fine bilder og koselig med litt hverdagsglimt fra deg! :-)
    (Nå skal jeg ile tilbake på jobb etter en middags- og bloggleser-pause! Noen jobbdager blir lengre enn andre! :-))

    SvarSlett